دوره 14 (1402)
دوره 13 (1401)
دوره 12 (1400)
دوره 11 (1399)
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
بررسی تأثیر دوره آموزشی مدرسه تابستانی (آموزش پزشکی) به روش یادگیری مبتنی بر گروه و بازی سازی بر دانش، رضایت دانشجویان علوم پزشکی کشور در سال 1400
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 1-13
کیفیت آموزش مجازی ارائه شده در سامانه نوید در دوران اپیدمی کووید-19 از نظر دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 13، شماره 1، خرداد 1401، صفحه 97-108
جایگاه آموزش مجازی در آموزش بالینی رشته های توانبخشی: یک مرور روایتی
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 363-373
بررسی رضایتمندی دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان دوره دکتری عمومی داروسازی کشور از محتوای آموزشی واحدهای منتخب درسی و تأثیر آن بر کیفیت عملکرد داروساز در داروخانه
دوره 12، شماره 2، مرداد 1400، صفحه 499-510
ارزیابی درونی دفاتر توسعه آموزش دانشکده ها و بیمارستان های آموزشی دانشگاه جندی شاپور اهواز
دوره 12، شماره 1، اردیبهشت 1400، صفحه 309-318
طراحی ابزارهای سنجش طرح درس ترمی، اسلایدهای پاورپوینت و سؤالات آزمون جهت ارزشیابی مدرسان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 11، شماره 4، بهمن 1399، صفحه 774-785
ارزیابی آموزش الکترونیک در بحران همه گیری کووید 19 و چشم انداز استفاده مکمل از آن در دوران پسا بحران از دیدگاه دانشجویان علوم پزشکی کشور
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 554-571
طراحی و اعتبارسنجی پرسشنامه ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید در سامانه نوید
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 572-583
بررسی میزان رضایت مندی و آشنایی دانشجویان کارشناسی گفتاردرمانی از نحوه آموزش بالینی به صورت درمان تیمی در افراد مبتلا به شکاف کام و لب
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 584-592
طراحی اپلیکیشن بازی آموزشی اطلاعات دارویی پایه به منظور آموزش درس کارآموزی مقدماتی داروخانه دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 598-606
توسعه ی یک نرم افزار گوشی هوشمند مبتنی بر بازی وارسازی برای آموزش دروس آزمایشگاهی انگل شناسی پزشکی
دوره 11، شماره 3، آبان 1399، صفحه 607-615
ارتقا توانمندی دانشجویان داروسازی با برگزاری دوره آموزش الکترونیک کاربرد اشکال دارویی به بیماران (بابد®) و ارزیابی ویدئویی تکوینی مبتنی بر روش خودارزیابی و ارزیابی همتا
دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 376-384
طراحی ابزار ارزشیابی کیفیت تدریس اساتید مبتنی بر فیلم تهیه شده از کلاس درس
دوره 10، شماره 4، دی 1398، صفحه 417-425
طراحی و اعتبار سنجی ابزار ارزیابی فیلم های آموزشی در علوم پزشکی
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 240-250
نامه به سردبیر: تدبیری برای انگیزش
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 258-261
طراحی، اجرا و ارزشیابی بازی اتاق فرار آموزشی توسط همتایان برای ارتقا دانش و مهارت دانشجویان پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
دوره 10، شماره 3، مهر 1398، صفحه 262-270
مقایسهی دو روش ارزیابی بر یادگیری درس دارودرمانی و رضایت دانشجویان داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپوراهواز در سال 1393
دوره 10، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 41-48
روش های گوناگون آموزش مجازی علوم پزشکی استفاده شده در ایران و بررسی اثربخشی آنان، مطالعه مروری
دوره 7، شماره 2، تیر 1395، صفحه 128-137
بررسی رضایتمندی دانشجویان داروسازی از روش نوین ارائه ی واحدهای کارآموزی شهری و بیمارستانی در دانشکده ی داروسازی دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز
دوره 7، شماره 1، فروردین 1395، صفحه 75-83